Ջրածնով աշխատող գնացքը ճանապարհորդության համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել

22 Ապրիլ, 2024
Պատկերը՝ Stadler

Ջրածնային վառելիքով աշխատող Flirt H2 գնացքը առանց վառելիքի լիցքավորման ամենաերկար հեռավորությունն անցնելու նոր համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել ամերիկյան Կոլորադո նահանգում: Stadler Rail-ի շվեյցարացի ինժեներների մտահղացումը 2803 կմ ճանապարհ է անցել 46 ժամում: Նվաճումը գրանցվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում։

Գնացքը կառուցվել է ստանդարտ մոդելի հիման վրա, որը պատվիրվել է Կալիֆորնիայի Սան Բերնարդինո շրջանի տրանսպորտային վարչության կողմից: Փաստաթղթերի համաձայն՝ այն կարող է զարգացնել 125 կմ/ժ արագություն և մեկ լիցքավորմամբ անցնել 460 կմ։ Անհայտ է, թե ինչ ռեժիմով է գնացքը շարժվել փորձարկման վայրում և ինչ ծանրաբեռնվածությամբ, գումարած՝ մեքենան կարող էր վերամշակվել՝ ռեկորդ սահմանելու համար։

Նույն ընկերությունը նախորդ ռեկորդը սահմանել էր 2021 թվականին, երբ նրա ջրածնային գնացքը 224 կմ անցավ Բեռլինից Վառնեմյունդեի ընկած ճանապարհը: Stadler Rail-ից գնացքները բաղկացած են գնացքի երկու կողմերում գտնվող երկու էլեկտրաքարշերից, որոնց միջև կա ջրածնային վառելիքի մատակարարման վագոն։

Ջրածնային գնացքի դիզայնը նախատեսված է առավելագույն ինքնավարության հասնելու համար: Նման գնացքները նախատեսված են հեռավոր և դժվարամատչելի վայրերում աշխատելու համար, որտեղ ձեռնտու չէ էլեկտրաֆիկացնել ամբողջ երկաթուղին։ Հաղորդվում է, որ ընկերությունն արդեն ստացել է այս գնացքներից 15-ը իտալական փոխադրողների համար կառուցելու պատվերներ, գումարած, այն պայմանագրեր ունի նաև Կալիֆոռնիայում:

Ջրածնային վառելիքով աշխատող Flirt H2 գնացքը առանց վառելիքի լիցքավորման ամենաերկար հեռավորությունն անցնելու նոր համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել ամերիկյան Կոլորադո նահանգում: Stadler Rail-ի շվեյցարացի ինժեներների մտահղացումը 2803 կմ ճանապարհ է անցել 46 ժամում: Նվաճումը գրանցվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում։

Գնացքը կառուցվել է ստանդարտ մոդելի հիման վրա, որը պատվիրվել է Կալիֆորնիայի Սան Բերնարդինո շրջանի տրանսպորտային վարչության կողմից: Փաստաթղթերի համաձայն՝ այն կարող է զարգացնել 125 կմ/ժ արագություն և մեկ լիցքավորմամբ անցնել 460 կմ։ Անհայտ է, թե ինչ ռեժիմով է գնացքը շարժվել փորձարկման վայրում և ինչ ծանրաբեռնվածությամբ, գումարած՝ մեքենան կարող էր վերամշակվել՝ ռեկորդ սահմանելու համար։

Նույն ընկերությունը նախորդ ռեկորդը սահմանել էր 2021 թվականին, երբ նրա ջրածնային գնացքը 224 կմ անցավ Բեռլինից Վառնեմյունդեի ընկած ճանապարհը: Stadler Rail-ից գնացքները բաղկացած են գնացքի երկու կողմերում գտնվող երկու էլեկտրաքարշերից, որոնց միջև կա ջրածնային վառելիքի մատակարարման վագոն։

Ջրածնային գնացքի դիզայնը նախատեսված է առավելագույն ինքնավարության հասնելու համար: Նման գնացքները նախատեսված են հեռավոր և դժվարամատչելի վայրերում աշխատելու համար, որտեղ ձեռնտու չէ էլեկտրաֆիկացնել ամբողջ երկաթուղին։ Հաղորդվում է, որ ընկերությունն արդեն ստացել է այս գնացքներից 15-ը իտալական փոխադրողների համար կառուցելու պատվերներ, գումարած, այն պայմանագրեր ունի նաև Կալիֆոռնիայում:

Աղբյուրը՝ Stadler

Պատկերը՝ Stadler


Այլ լուրեր