Porsche-ն ներկայացրել է Taycan Turbo GT-ն՝ իր պատմության մեջ ամենաարագ ավտոմեքենան: 2,3 վայրկյան. ահա թե որքան ժամանակ է պահանջվում նրան կանգառից 100 կմ/ժ արագություն զարգացնելու համար: Իսկ առաջին «հարյուրը» նա փոխանակում է 2,2 վայրկյանում։
Բայց քանի որ այս լիգայում ավտոարտադրողները մրցում են ոչ թե լուսացույցներում իրենց ներուժով, այլ Նյուրբուրգրինգ Նորդշլայֆում անցկացրած շրջանի ժամանակով, Porsche Taycan Turbo GT-ն շատ արագ է՝ 7 րոպե 5,55 վայրկյան շրջանով: Դա 18 վայրկյանով ավելի արագ է, քան նվազագույն ժամանակը, որը սահմանել է երեք շարժիչով Tesla Model S Plaid-ը: Եվ ընդհանրապես, ավելի արագ, քան չորս դռնով ցանկացած մեքենայի դեպքում։
2,3 տոննա քաշով էլեկտրական մեքենան ակնհայտորեն լավագույն ընտրությունը չէ բարձր արագությամբ շրջադարձերի համար: Սակայն Taycan Turbo GT-ի արագության բանալին այլ տեղ է` ակնթարթորեն արագություն հավաքելու և արգելակելու կարողությունը: Արագացումն իրականացվում է լիաքարշակ փոխանցման տուփով, որի համատեղ առավելագույն երկշարժիչային հզորությունը կազմում է 777 ձիաուժ:
Իսկ արգելակման համար պատասխանատու են կերամիկական սկավառակներով արգելակները։ Հատկանշական է ընտրովի Weissach փաթեթը, որը կառաջարկվի Taycan Turbo GT հաճախորդներին: Այն ներառում է աերոդինամիկ հավաքածու, որը էլեկտրական մեքենային տալիս է 220 կգ ուժ բարձր արագությամբ, ինչպես նաև այլ առանձնահատկություններ՝ հետևի նստատեղում ածխածնային մանրաթելային շրջանակ՝ մարմնին կողային կոշտություն հաղորդելու համար, հեռացված մեկուսացման գորգեր և մեխանիկական ներգործության բացակայություն։
Աղբյուրը՝ CNN
Պատկերը՝ CNN/Porsche